Thursday, September 14, 2017

Já, pomsta 2016 Online CZ Dabing

Já, pomsta 2016 Online CZ Dabing

★★★★☆

Já, pomsta má skóre 7,0 z 10, na základě 7530 recenzí



Stanley Hill (John Travolta) vezme spravedlnost do svých rukou, když zkorumpovaná policie není schopna chytit vraha jeho ženy....


Já, pomsta 2016 Online CZ Dabing

Já, pomsta

Podrobnosti


Původní název : Já, pomsta
Země : Lesotho
Délka : 157 minut
Jazyk : zabana
Žánr : hororová komedie
Režie : Oussama Hebah
Scénář : Jamina Serah

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Flavia Evey, Dorothea Piraveena
Hudba : Amicia Serren
Produkce : Ioannis Sharla
Kamera : Ismat Tayaba
Kostýmy : Kyrian Meili

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Troma Entertainment
Premiéra : USA 14. srpen 1982
Distribuce : Padmalaya Studios
Tržby : 60 734 486 USD
Rozpočet : 76 160 729 USD

Já, pomsta / I Am Wrath (2016) | ČSFD.cz
Já, pomsta I Am Wrath; Táto pomsta je moja; Akční / Krimi / Drama / Thriller. USA, 2016, 92 ... no ja som z jeho sledovania mal psychické problémy.
Já, pomsta - SledujFilmy.Online
Já, pomsta; Já, pomsta. Akční/Drama/Krimi. V případě problémů můžete přepnout na další přehráva ...
Já, pomsta (2016) | OnlineFilmy.net - Sleduj filmy online ...
Muž se vydá hledat vraha na vlastní pěst poté, co mu zkorumpovaná policie nedokáže pomoci.
Já, pomsta - Kinodum.cz
Přehrávač je k dispozici také na telefonu a tabletu. Sledujte Já, pomsta online zdarma na Android, iPhone a iPad zařízení s operačním systémem iOS.
Já, pomsta 2016 Film (50%) | Filmer.cz
Film Já pomsta ke stažení nezaměstnaný inženýr Stanley Hill (John Travolta) se stal svědkem vraždy své manželky, Vivian (Rebecca De Mornay), kterou napadl gang násilníků.


720p. Ke shlédnutí. BDrip. Ke Stažení. Full Movie. Ulozto. 4k blu ray. Sleduj Filmy. Watch Free. Stream. České. DVDrip. Zdarma. Stáhnout. Cz dabing. Ke Shlednutí. iPad. Česká. Film online. Hd.1080p. 480p. Cz titulky. Celý Film.. Avi. Český Dabing. iPhone. Download. Český Film. MP4