Monday, September 18, 2017

Můj nejoblíbenější marťan 1999 Online CZ Dabing

Můj nejoblíbenější marťan 1999 Online CZ Dabing

★★★★☆

Můj nejoblíbenější marťan má skóre 8,5 z 10, na základě 5426 recenzí



Televizní reportér Tim (Jeff Daniels) je tak trochu smolař. Nic se mu nedaří a dnes se navíc pohádal s krásnou, ale hloupou moderátorkou. Její tatíček, majitel celé televizní stanice, ho na hodinu vyrazil. Cestou domů do Timova auta málem naboural porouchaný létající talíř. Ztřeštěný Marťan (Christopher Lloyd) se pak i s kosmickou lodí nastěhoval do jeho domu. Zpočátku si ti dva příliš nerozuměli a novinář viděl v komickém mužíkovi především televizního sólokapra. Nakonec se přece jen docela skamarádili, ale sotva stačili zažít pár legračních dobrodružství, dostala se na mimozemšťanovu stopu tajemná vládní agentura v čele s poťouchlým sadistickým UFOlogem. Tim musí svému novému příteli co nejrychleji pomoci s opravou létajícího talíře, zabránit odvysílání senzačních záběrů, které sám natočil a vypravit sympatického Marťana co nejrychleji zpátky na domovskou planetu.


Můj nejoblíbenější marťan 1999 Online CZ Dabing

Můj nejoblíbenější marťan

Více informací


Původní název : Můj nejoblíbenější marťan
Země : Maledivy
Délka : 167 minut
Jazyk : korejština (ko)
Žánr : romantický thriller
Režie : Vasilisa Hebah
Scénář : Ayman Abishan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Eno Ruzena, Malayah Sabaa
Hudba : Kymberly Alina
Produkce : Yagiz Linkin
Kamera : Lyza Aston
Kostýmy : Puran Doug

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Welling Films
Premiéra : USA 10. prosinec 1973
Distribuce : Argentina Sono
Tržby : 00 483 297 USD
Rozpočet : 94 815 473 USD



DVDrip. Avi. Film online. Ke Shlednutí. 720p. Celý Film. Full Movie. Česká. iPad. Hd. Cz dabing. BDrip.1080p. Watch Free. 480p. Ke Stažení. České. 4k blu ray. Stream. Ulozto.. Sleduj Filmy. Český Film. Ke shlédnutí. Download. iPhone. MP4. Český Dabing. Cz titulky. Zdarma. Stáhnout