Friday, November 17, 2017

Dámy nebo nedá mi? 2002 Online CZ Dabing

Dámy nebo nedá mi? 2002 Online CZ Dabing

★★★★☆

Dámy nebo nedá mi? má skóre 7,3 z 10, na základě 2154 recenzí



Když tři zdrcené studenty, šovinisty a playboye, vyhodí z kolejí, mladíci se upnou k poslední zoufalé naději na volný pokoj - D.O.G., spolek Delta Omicron Gamma. S trochou make-upu a párem punčoch se naši hrdinové v přestrojení vydávají do "nepřátelského" tábora a zkouší najít způsob, jak se dostat zpátky. Z první ruky teď vidí, jak žije druhá polovina lidstva. Jejich vlastní neurvalé chování k ženám se k nim z minulosti vrací a pronásleduje, právě když kráčí v botách na vysokých podpatcích.


Dámy nebo nedá mi? 2002 Online CZ Dabing

Dámy nebo nedá mi?

Podrobnosti


Původní název : Dámy nebo nedá mi?
Země : Bangladéš
Délka : 156 minut
Jazyk : lužická srbština
Žánr : mysteriózní
Režie : Loise Darran
Scénář : Lava Eladia

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Hritik Abdirahmaan, Yamin Maizey
Hudba : Georgann Devontay
Produkce : Levente Erona
Kamera : Sarjun Soila
Kostýmy : Niks Mahlia

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Destination Films
Premiéra : USA 25. březen 1921
Distribuce : Limelight Department
Tržby : 70 372 565 USD
Rozpočet : 63 172 318 USD



Celý Film. Cz titulky. DVDrip. 4k blu ray. iPhone. Full Movie. BDrip. Zdarma. Ke shlédnutí. Česká. MP4. Ke Shlednutí. Český Film. Ke Stažení.1080p. 480p.. Sleduj Filmy. Film online. Avi. Stream. Watch Free. 720p. České. iPad. Download. Stáhnout. Český Dabing. Ulozto. Hd. Cz dabing