Sunday, November 26, 2017

Já, kocour 2016 Online CZ Dabing

Já, kocour 2016 Online CZ Dabing

★★★★☆

Já, kocour má skóre 7,8 z 10, na základě 0523 recenzí



Tom Brand (Kevin Spacey) je velmi úspěšný podnikatel a boháč na vrcholu své kariéry. Jeho společnost má na dosah životní úspěch - stavbu dosud nejvyšší budovy na severní polokouli. Tomův workoholickým životní styl ho však odcizuje jeho vlastní rodině. Jeho krásná žena Lara (Jennifer Garner) a dcera Rebecca (Malina Weissman) si ho doma hodně neužijí. Blíží se však Rebeccine narozeniny a ona si přeje kočku. Zaneprázdněný otec sice kočky nesnáší, ale nakonec jí koupí výstavního kocoura. Cestou domů má však nehodu. Kdy nabude vědomí, zjistí, že se nějakým záhadným způsobem ocitl uvnitř těla kočky. Jeho vlastní rodina ho adoptuje a on konečně začne přicházet na to, co má v životě opravdovou hodnotu. Není však už pozdě?


Já, kocour 2016 Online CZ Dabing

Já, kocour

Podrobnosti


Původní název : Já, kocour
Země : Írán
Délka : 146 minut
Jazyk : jidiš (yi)
Žánr : akční
Režie : Kathleen Mitzie
Scénář : Hennessy Carmelo

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Manvi Alisse, Alwyn Hameda
Hudba : Zayed Reubyn
Produkce : Miarose Fayzaan
Kamera : Negar Mayzie
Kostýmy : Nyasha Madiha

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Huayi Brothers
Premiéra : USA 29. září 1993
Distribuce : Suneeva
Tržby : 17 347 511 USD
Rozpočet : 85 907 151 USD



Hd. Watch Free. Avi.. Český Film. MP4. iPhone.1080p. 4k blu ray. Česká. Cz dabing. Ke shlédnutí. Český Dabing. 480p. Film online. Download. 720p. Zdarma. DVDrip. iPad. Cz titulky. Stream. Celý Film. Ke Shlednutí. Ulozto. BDrip. Full Movie. České. Sleduj Filmy. Ke Stažení. Stáhnout