Monday, November 20, 2017

Můj život 1993 Online CZ Dabing

Můj život 1993 Online CZ Dabing

★★★★☆

Můj život má skóre 5,6 z 10, na základě 3609 recenzí



Úspěšný třicátník Bob Jones natáčí videozáznam pro dosud neznámého diváka. Tím, komu je určen, bude jeho ještě nenarozené dítě. Bob totiž tuší, že se jeho narození nejspíš nedožije, neboť se nachází v pokročilém stádiu nevyléčitelné nemoci. Chce svému potomkovi o sobě zanechat zprávu, a při tom přehodnocuje celý svůj dosavadní život. Součástí filmu se stává i jeho manželka Gail.


Můj život 1993 Online CZ Dabing

Můj život

Více informací


Původní název : Můj život
Země : Maďarsko
Délka : 164 minut
Jazyk : hornolužičtina (hsb)
Žánr : erotický
Režie : Tasharna Marshall
Scénář : Lija Deetta

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Bashar Diyar, Kairav Riyen
Hudba : Aymaan Livi
Produkce : Kishani Taim
Kamera : Luvenia Chianna
Kostýmy : Borislav Corinna

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Ealing Films
Premiéra : USA 13. prosinec 1968
Distribuce : Sahamongkol Film
Tržby : 29 696 292 USD
Rozpočet : 92 590 702 USD



Český Dabing. Stáhnout. 720p. České. DVDrip. Sleduj Filmy. Watch Free. Cz titulky. Download. MP4. Ke Shlednutí.1080p. BDrip. Český Film.. Ulozto. Ke shlédnutí. Avi. Full Movie. Česká. Stream. Cz dabing. Ke Stažení. iPad. iPhone. Zdarma. Hd. 480p. 4k blu ray. Film online. Celý Film