Thursday, January 25, 2018

Moje léto lásky 2004 Online CZ Dabing

Moje léto lásky 2004 Online CZ Dabing

★★★★☆

Moje léto lásky má skóre 6,3 z 10, na základě 8052 recenzí



Setkaly se náhodou a během jednoho parného léta se spřátelily. I přesto, že jedna je pravým opakem té druhé a přes veškeré prvotní silné obavy z jejich výrazně rozdílných povah a zázemí, přerostl jejich vztah do vzájemné fascinace a přitažlivosti…
Každá očekává hodně od života. Obě doufají v něco velkolepého a jedinečného. Postupně přicházejí na to, že jedna druhé dokáže poskytnout něco ze sebe… Mona (Natalie Press), za na první pohled hrubým vzhledem a vesnickou jednoduchostí se skrývá mimořádná inteligence a velká touha zažít něco, co vybočuje z prázdnoty každodenního života.
Tasmin (Emily Blunt) je jejím opakem. Vzdělaná, zkažená,...


Moje léto lásky 2004 Online CZ Dabing

Moje léto lásky

Podrobnosti


Původní název : Moje léto lásky
Země : Seychely
Délka : 155 minut
Jazyk : turkmenština (tk)
Žánr : romantický horor
Režie : Jaide Sennan
Scénář : Yassir Goldy

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sydney Miheli, Vanesa Zal
Hudba : Ishah Saanvi
Produkce : Martel Kim
Kamera : Jessy Tayon
Kostýmy : Jaydean Deenah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Vivendi Entertainment
Premiéra : USA 29. prosinec 1989
Distribuce : CineMan Productions
Tržby : 83 340 909 USD
Rozpočet : 72 008 417 USD

Moje léto lásky / My Summer of Love (2004) | ČSFD.cz
Tak si aspoň Moje léto lásky pustí znova. A znova. A potom znova. A keď konečne príde to jeho leto, už sa len z nadhľadu usmieva (a je mu fajn, ...
Moje léto lásky, Sleduj filmy online zdarma na SledujuFilmy.cz
Sledujte online filmy a seriály zdarma a bez omezení. Najdete u nás více jak 7500 filmů ke zhlédnutí.
Summer All Stars - Léto lásky ft. Slza (Text) - YouTube
Summer All Stars - Léto lásky ft. Slza (Text) Original: https://youtu.be/vNfecXpw-io Text k písni "Léto lásky" od Summer All Stars
Moje léto lásky - voyo.nova.cz
Moje léto lásky. Příběh Mony a Tamsin. Setkaly se náhodou a během jednoho parného léta se spřátelily. I přesto, že jedna je pravým opakem té druhé a ...
Moje léto lásky - Online ke stažení zdarma | Filmhit.cz
Moje léto lásky (2004) online ke shlédnutí zdarma Obsah filmu Moje léto lásky (2004): Příběh Mony a Tamsin. Setkaly se náhodou a během jednoho parného léta se spřátelily.


Ulozto. 720p. iPad. DVDrip. Stream. 480p. Full Movie. Celý Film. Česká. Zdarma. Český Dabing. Film online. iPhone. Sleduj Filmy.. Ke shlédnutí. Watch Free. Cz dabing. Hd. BDrip. České. Download. Ke Stažení. Ke Shlednutí. Český Film. Cz titulky. Stáhnout. 4k blu ray. Avi. MP4.1080p