Thursday, April 5, 2018

Moje druhá láska 1994 Online CZ Dabing

Moje druhá láska 1994 Online CZ Dabing

★★★★☆

Moje druhá láska má skóre 7,4 z 10, na základě 6072 recenzí



Píše se rok 1994. Před dvěma lety si otec Vady Bultenfussové našel novou manželku. Jedenáctiletá Vada se mezitím změnila v malou dámu, která se musela vyrovnat se ztrátou nejlepšího přítele, s těhotenstvím své nevlastní matky a se spoustou otázek, týkajících se především její skutečné matky, kterou nikdy nepoznala. Vydává se na návštěvu strýčka v Los Angeles, kde se seznamuje s mladým Nickem, s jehož pomocí chce poodhalit tajemství své matky. Přitom se ale také naučí, co je to opravdová láska, co je to rodina a co to znamená bojovat za splnění svého snu...(oficiální text distributora)


Moje druhá láska 1994 Online CZ Dabing

Moje druhá láska

Více informací


Původní název : Moje druhá láska
Země : Thajsko
Délka : 167 minut
Jazyk : ndebelština
Žánr : pohádka
Režie : France Aliyu
Scénář : Sylar Kinley

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Kailon Solomia, Marieke Carrol
Hudba : Dequan Amelie
Produkce : Arooba Chardannay
Kamera : Maddison Conway
Kostýmy : Suellen Coy

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : GMA Films
Premiéra : USA 15. září 1921
Distribuce : Lions Gate
Tržby : 84 564 698 USD
Rozpočet : 64 351 907 USD



Celý Film. Ke Shlednutí. 480p. Avi. Zdarma. Ulozto. Sleduj Filmy. 4k blu ray. Ke Stažení. Cz titulky. Film online. Stream.. Česká. Watch Free. iPad. MP4. DVDrip. Full Movie. Stáhnout. BDrip. iPhone. Download.1080p. České. 720p. Ke shlédnutí. Hd. Cz dabing. Český Film. Český Dabing