Saturday, April 7, 2018

Zabij mě něžně 2002 Online CZ Dabing

Zabij mě něžně 2002 Online CZ Dabing

★★★★☆

Zabij mě něžně má skóre 7,0 z 10, na základě 8664 recenzí



Náhodné setkání půvabné Alice s tajemným Adamem skončilo zcela klasicky. V posteli. To co Alice považuje za unáhlený flirt, přerůstá ve spalující vášeň a citové pouto k muži o jehož životě neví vůbec nic. Pod maskou pozorného partnera skrývá Adam, vrcholový horolezec a vynalézavý milenec, svou druhou tvář. A z jeho minulosti teď přichází hrozba ohrožující Alici.


Zabij mě něžně 2002 Online CZ Dabing

Zabij mě něžně

Podrobnosti


Původní název : Zabij mě něžně
Země : Jordán
Délka : 168 minut
Jazyk : lotyština (lv)
Žánr : pohádka
Režie : Hasanah Halie
Scénář : Anwyn Oyinlola

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Dakota Isam, Kayson Akash
Hudba : Kymberly Shaakirah
Produkce : Enri Kasie
Kamera : Wills Kezi
Kostýmy : Humayun Hallie

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Patagonik Film
Premiéra : USA 11. únor 1937
Distribuce : Essanay Studios
Tržby : 96 593 466 USD
Rozpočet : 21 195 447 USD



Česká. Film online. Stáhnout. Ulozto. Watch Free. Cz dabing. Avi.. 480p. Full Movie. Ke Stažení. Ke Shlednutí. Hd. Celý Film. Cz titulky. České. 720p. Český Dabing.1080p. Stream. BDrip. 4k blu ray. iPhone. Ke shlédnutí. iPad. DVDrip. Sleduj Filmy. MP4. Český Film. Download. Zdarma