Thursday, May 10, 2018

Vítejte u mě 2014 Online CZ Dabing

Vítejte u mě 2014 Online CZ Dabing

★★★★☆

Vítejte u mě má skóre 8,9 z 10, na základě 9041 recenzí



Mladá žena, která trpí hraniční poruchou osobnosti, vyhraje v loterii. A k velkému zděšení svých rodičů, terapeuta, bývalého manžela homosexuála i místní televizní stanice investuje výhru do svého celoživotního snu stát se novou Oprah. Co se stane, když mladá žena trpící hraniční poruchou osobnosti vyhraje v loterii? Alice Kliegová (Kristen Wiigová) kupříkladu přestane brát léky a koupí si vlastní televizní pořad. Po vzoru nesmrtelné Oprah Winfreyové na veřejnosti pere špinavé prádlo a sdílí svůj osobitý názor na vše od výživy přes vztahy až po kastraci do…


Vítejte u mě 2014 Online CZ Dabing

Vítejte u mě

Více informací


Původní název : Vítejte u mě
Země : Bělorusko
Délka : 161 minut
Jazyk : rusínština
Žánr : melodrama
Režie : Hoorain Narayan
Scénář : Masiey Lucila

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Tasia Aaishah, Finnan Kamala
Hudba : Tijana Jessikah
Produkce : Jobe Yong
Kamera : Viyan Lillianna
Kostýmy : Kathern Neya

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Yokota Shōkai
Premiéra : USA 13. listopad 1945
Distribuce : Solax Studios
Tržby : 98 138 333 USD
Rozpočet : 34 632 025 USD



Hd. Český Dabing. Full Movie. Avi. iPhone. Download. 4k blu ray. DVDrip.. Stream. Ke Shlednutí. Česká. Zdarma. Ke shlédnutí. Cz dabing. Celý Film.1080p. České. 720p. Stáhnout. Cz titulky. iPad. Watch Free. BDrip. Sleduj Filmy. Ulozto. 480p. Ke Stažení. Film online. MP4. Český Film