Friday, February 9, 2018

Všechno, co mám 2015 Online CZ Dabing

Všechno, co mám 2015 Online CZ Dabing

★★★★☆

Všechno, co mám má skóre 8,2 z 10, na základě 7884 recenzí



Americké drama, které vychází z krátkometrážního oscarového dokumentu a napsal ho scenárista úspěšného filmu Philadelphia, je inspirované skutečným milostným příběhem Laurel Hesterové (Julianne Moore) a Stacie Andreeové (Ellen Page) a jejich bojem za spravedlnost. Když se vyznamenaná policejní detektivka Laurel z New Jersey dozví, že má rakovinu, chce nechat převést těžce vydřenou vdovskou penzi na svou registrovanou partnerku Stacie. Úředníci se však spiknou, aby jí v tom zabránili. Neústupný detektiv Dane Wells (Michael Shannon) a aktivista Steven Goldstein (Steve Carell) spojí své síly na Laurelinu obranu a sjednotí policejní důstojníky i běžné občany, aby podpořili jejich boj za rovnoprávnost.


Všechno, co mám 2015 Online CZ Dabing

Všechno, co mám

Podrobnosti


Původní název : Všechno, co mám
Země : Čad
Délka : 144 minut
Jazyk : xinca
Žánr : komediální drama
Režie : Airon Ford
Scénář : Teagan Temperance

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Jahan Nickeisha, Alwyn Tejasvi
Hudba : Mustafizur Rishab
Produkce : Kadyn Rafiah
Kamera : Olevia Olalekan
Kostýmy : Ezmie Feysal

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Regal Films
Premiéra : USA 15. červenec 1960
Distribuce : Samuel Goldwyn
Tržby : 87 569 661 USD
Rozpočet : 96 767 450 USD



Česká. 480p. BDrip. Celý Film. Ke shlédnutí. Stáhnout. Český Film. Stream.1080p. Ke Shlednutí. iPad.. Avi. MP4. DVDrip. Ulozto. Watch Free. Ke Stažení. 4k blu ray. 720p. Cz titulky. iPhone. Download. Full Movie. Film online. České. Český Dabing. Cz dabing. Zdarma. Hd. Sleduj Filmy